Mijn cadeau voor jou!

Nieuwe bundel liefdespoëzie

.

Vandaag ben ik jarig en als cadeautje voor mezelf en voor jullie geef ik mijn vandaag te verschijnen nieuwe bundel XX-XY; liefdesgedichten gratis weg. Het is een kleine bundel met bijna 20 gedichten en je kunt hem gratis downloaden of je kunt er via Yumpu in bladeren als een tijdschrift.

De vormgeving is gedaan door BINCreative.nl, waarvoor mijn grote dank en de E-bundel is uitgegeven door MUG books (op de website van MUG books kun je hem ook downloaden).

.

MUG XXXY Wouter van Heiningen ebook

of via Yumpu

https://www.yumpu.com/nl/embed/view/Zd1W7uNVwCe2RB0Q

XX-XY liefdesgedichten

Geplaatst op 23 januari 2016, in Dichtbundels, Gedichten, Liefdespoëzie, MUG books en getagd als , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. Ge! Fe! Li! Ci! Teeeeerd! Zojuist je bundel gedownload, bedankt!

  2. Leuk idee, ik ga het lezen enne… gefeliciteerd!

  3. Van harte gefeliciteerd! En … ‘keep up the good work’

  4. Van harte gelukgewenst en dankjewel!

Geef een reactie

