Ton

100.000!

.

Op 3 oktober 2011 lukte het me om een nieuw blog aan te maken op wordpress. Mijn oude blog op web-log verdween en ik kon gelukkig een doorstart maken. Vanaf november 2011 ben ik weer berichten gaan plaatsen. Op 24 augustus bereikte ik de mijlpaal van 200.000 pagina views. Gisteravond betreikte ik een nieuwe mijlpaal namelijk 100.000 bezoekers sinds november 2011.

Door de jaren heen zie ik een gestage groei in het aantal views als in het aantal bezoekers. Het aantal abonnementen op dit blog is gestegen tot 215 (dagelijks bericht als ik een bericht plaats). Dit soort cijfers, de reacties en de likes blijven een grote motivatie om door te gaan met dat wat ik zo graag doe: schrijven (van en) over poëzie.

Iedereen die mijn blog bezocht en bezoekt dank daarvoor.

.

100000

Geplaatst op 23 oktober 2015, in Statistiek en getagd als , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Wouter, gefeliciteerd met je mijlpaal. Er is alle reden om gemotiveerd te blijven je site in de lucht te houden want het is echt een hele leuke en waardevolle verrijking van de kennis over poëzie. Blijf vooral doorgaan want het is fantastisch!

  2. Proficiat!!! Ik kom telkens met véél plezier kijken.

  3. Proficiat Wouter! Was erg pleased met t Estse gedicht van die Endrek dat je vorige week rondzond. Op naar t miljoen!

    Serge

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geef een reactie

