200.000

Statistiek

.

In oktober 2011 ben ik met mijn toenmalige blog op web-log.nl overgestapt op wordpress. Hier heb ik mijn blog over poëzie verder vorm gegeven en uitgebreid en gisteravond weer een mijlpaal bereikt. Sinds ik over ben gestapt zijn nu meer dan 200.000 pagina’s bekeken op mijn blog. Het aantal mensen dat mijn blog bezocht is onduidelijk, dat werd pas vanaf eind 2012 bij gehouden maar gemiddeld bekijkt elke bezoeker 1,85 pagina’s.

Dat zou betekenen dat er ca. 108.000 bezoekers zijn geweest in de afgelopen (bijna) 4 jaar.

Wie zei er dat poëzie geen liefhebbers kent? Ik ben heel blij met mijn vaste dagelijkse bezoekers, alle bezoekers die zo nu en dan eens langs komen en met degene die al zoekend op het internet op dit blog een antwoord op een vraag vindt.

Ik schrijf en verzamel rustig door. Wees welkom en laat gerust een bericht achter.

200000

Geplaatst op 24 augustus 2015, in Statistiek en getagd als , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Waaw, wat een getal!!! Proficiat hoor

  2. Jose Boersma Nonner

    Dat is een groot aantal waarmee inderdaad bewezen is, dat poëzie voor velen belangrijk is!
    Dank Wouter!

  3. Ga zo door Wouter – veel gedichten die jij plaatst zijn inspirerend!

Geef een reactie

