Gedichtje van vroeger

Gedicht uit 1986

.

Uit de oude doos maar weer eens een gedicht van mijn hand, dit keer uit 1986 met de titel ‘Kijk’.

.

Kijk

.

Je ogen, vochtig

kregen vat op mijn gemoed

en deden mijn gezicht

serieus plooien.

zo voelde ik dat.

.

Hoe jij mij zag

bleef een raadsel

in je ogen

las ik enkel

nattigheid

.

tear

Geplaatst op 18 januari 2015, in Gedichten van voor 2008 en getagd als , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Met de traan als punt. Ontroerend goed!

Geef een reactie

