Voordracht in Brielle

23 januari 2011, Sjoel Brielle.

 

Gisteren heb ik voorgedragen tijdens Polder Poëzie in Brielle. De Sjoel , de oude Synagoge is een prachtige locatie in het centrum van Brielle waar een poëziepodium goed tot zijn recht komt. Ondanks wat kleine tegenslagen met de verwarming en het geluid was het een prima middag met mooie poëzie en prachtige muziek van Trias.

Hieronder de aankonigingsposter..

Na mijn optreden kwam Jan Bontje naar me toe en hij vroeg me of hij mijn gedicht ‘Open brief aan professor Rümke’ mocht publiceren.

Uiteraard heb ik hierin toegestemd en het gedicht verschijnt in het volgende nummer van De Vrijdenker, maandblad van de Vrije gedachte.

 

PP 2011

Geplaatst op 24 januari 2011, in Voordrachten en getagd als , , , , , , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Leuk om de Sjoel vanuit een ander oogpunt te aanschouwen, het was koud in de synagoge, maar de klanken warm genoeg

Geef een reactie

