Optreden bij Tweetup Heidi Schoefs

Zaterdag 30 oktober in Tongeren (België)

 

Heidi Schoefs is een vlaamse blogger die ik al een tijdje volg. Haar weblog is vrolijk, informatief, interessant en Heidi is zo’n soort positief mens dat alles wil en volgens mij ook heel veel kan.

Heidi organiseert op 30 oktober een Tweetup. Ter informatie: dit is een treffen voor tweeps (zoals bij ‘motortreffen’). Tweep is de aanduiding voor iemand die twittert. Via dit medium creëer je interactie met je medemens.

Voor deze Tweetup heeft Heidi me gevraagd een aantal gedichten voor te dragen en jullie kennen me genoeg om te weten dat ik dat maar al te graag doe.

Behalve het samenkomen in de Ursulakapel in Tongeren is er live muziek van het akoustisch duo Kaat & Daan en zal Heidi zelf met haar band optreden.

 

Nieuwsgierig geworden naar Heidi, haar weblog en haar muziek?

http://www.heidischoefs.com

http://www.myspace.com/heidischoefsmusic

HS

Geplaatst op 24 oktober 2010, in Social media, Voordrachten en getagd als , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Leuk weer een nieuwe tip van jou.
    Zal er snel eens gaan kijken.

    En jij blijft ook lekker bezig met dichten,
    organiseren en winnen!

    Toitoitoi!

  2. Ik zal eens gaan kijken se, als ik nu maar niet in het honderd ga lopen..

Geef een reactie

