Brokstukken

Uit de bundel ‘Brokstukken’ van Pero Senda een mooi gedicht.

 

Zonsondergang

.

Ik vraag niet veel

want ik kan niet veel geven

ik wil alleen weten

of haar haren nog steeds naar schemer ruiken

houdt ze van mij zoals vroeger

of toch een beetje meer

.

Geplaatst op 28 juni 2010, in Dichtbundels, Favoriete dichters en getagd als , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Hoi Wouter, graag zou ik de bundel van Pero kopen. Kan ik dat bij hem zelf, of gaat dat via de brouwerij, dan schrijf ik Henriette even aan.
    Hoor het wel.

  2. Wat een prachtig gedicht!

  3. “of haar haren nog steeds naar schemer ruiken”

    Wat mooi zeg 🙂

  4. De bundel is in elke boekhandel te koop/te bestellen, maar het kan ook rechtstreeks bij de uitgeverij. Stuur een mail en je krijgt hem (zonder extra verzendkosten) thuisgestuurd.

    Groet,
    Henriette
    Uitgeverij de Brouwerij

  5. Inderdaad een prima gedicht. Sommige schrijvers bijten zich vast in ellenlange pagina’s, terwijl het ook gewoon lekker eenvoudig kan..

Geef een reactie

