Nieuw design

Een nieuwe herfst…

Onder het motto; een nieuwe herfst een nieuwe look, heb ik mijn web-log maar eens aangepast. Voordeel van dochters die ook web-loggen is dat zij dingen soms sneller doorhebben dan ik😉

Vandaar deze nieuwe ‘look and feel’ .

Ik ben er erg tevreden over. En jullie?

,

Geplaatst op 15 november 2009, in Nieuws en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Je bent terecht blij met je nieuwe design!
    Ik ben ook even de gedichtjes van je dochter gaan lezen. Echt heel aangenaam om lezen.
    Dat is jouw gedicht volkstuin ook, vooral de laatste regels vind ik mooi.
    En natuurlijk proficiat met de eervolle vermelding!

  2. Lekker helder en licht! Kan de tijd ook even in de gaten houden.
    Compliment!

  3. ziet er fijntjes en helder uit, de nieuwe outfit van je blog.. ik ben bij ‘het laaste woord’ wezen kijken .. tjsa.. zo vader zo dochter he..?!knap!

    een fijne dag en succes he!

  4. Ik ben ook tevreden;)
    Heb de mijne ook net veranderd.
    Is leuk he !

Geef een reactie

