Teylingen Poëzieprijs 2009

Warmond, 15 november 2009

Vanmiddag was de prijsuitreiking van de Teijlingen poëzieprijs 2009.

Zoals ik al eerder schreef was ik genommineerd en vanmiddag was het dan zover. Van de meer dan 70 inzendingen kreeg ik uiteindelijk een eervolle vermelding. De eerste drie prijzen gingen aan mijn neus voorbij. Toch ben ik tevreden. Het gedicht waarmee ik de eervolle vermelding kreeg  ‘Mijn schuldige handen’ paste wat mij betreft uitstekend bij het thema; Mijn kloppend hart.

Het gedicht is te vinden onder de categorie gedichten.

logo-teylingen-klein

 

.

Geplaatst op 15 november 2009, in Poëziewedstrijden en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

