Vermelding web-log

Onlangs kwam ik op de site van Poëziecentrum Nederland.
Deze website biedt heel veel informatie over poëzie en dichters.
Tot mijn verbazing staat hier een verwijzing naar mijn web-log.

Kijk eens op:

http://www.poeziecentrumnederland.nl/paginas/verbindingen.html

.

Geplaatst op 6 oktober 2009, in Nieuws, Publicaties en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. kijk zo bekend ben je dus… leuk hoor…

  2. Wow super 🙂
    Heb je boek uit, vind de gedichten prachtig..er huist in mij helaas geen geboren recensent, maar heb er erg van genoten. Een juweeltje op mijn boekenplank, heel erg bedankt voor deze ervaring.

  3. Hans Mellendijk

    Wouter, nu ook zonder tikfout in de naam, en alfabetisch op juiste plek. Nu uit dankbaarheid nog een exemplaar naar het PcN. En de vermelding is compleet.:-)

  4. Zo zie je maar weer…je wordt steeds beroemder : )

Geef een reactie

