Poëziewedstrijden

http://www.schrijvenonline.org

Zoals de oplettende lezer van mijn web-log ongetwijfeld weet, doe ik regelmatig mee aan poëzie wedstrijden. Dat is niet alleen een goede manier om op de hoogte te blijven van wat er speelt op het gebied van poëzie in Nederland (en België) maar het is ook een prima toets instrument om te zien hoe je poëzie gewaardeerd wordt.

Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat één van de eerste deelnames meteen een eerste prijs won en dat daar een enorme stimulans van uitging maar het deelnemen op zich is al leuk. Het zoeken van een goed gedicht bij het thema van een wedstrijd, het schrijven van een gedicht met een bepaald thema.

De meeste poëzie wedstrijden die in Nederland en België worden georganiseerd zijn te vinden op http://www.schrijvenonline.org onder wedstrijden.

schrijvenonline

Geplaatst op 27 februari 2009, in Poëziewedstrijden en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. heeeee…. da’s een leuke tip!
    fijn weekend Wouter.

  2. Ik ben niet zo goed met gedichten e.d., maar geniet er wel van om het te lezen. Soms probeer ik de handicap van mijn zoon in woorden te vangen, maar schiet altijd tekort.

  3. Tja als je eens wat gewonnen hebt heb je altijd de neiging om nog weer eens wat te winnen met je poezie. Door blijven gaan met schrijven en natuurlijk inzenden want het is natuurlijk een extra bevestiging dat je op de goede weg bent!

Geef een reactie

