Ambrozijn

Artistiek Tijdschrift Ambrozijn

Ik heb vandaag bericht gekregen van het Artistiek Tijdschrift Ambrozijn (uitgave van de Kulturele Kring Ambrozijn vzw) uit Belgie, dat mijn gedicht ´Voor mijn vader´ wordt gepubliceerd in hun uitgave van 15 februari.
Uiteraard ben ik hier zeer verguld mee. Vooral omdat dit een erg persoonlijk gedicht is.
Voor meer informatie over Ambrozijn:

http://www.ambrozijn-vzw.be

ambrozijn

 

 

Geplaatst op 29 januari 2009, in Gedichten, Publicaties en getagd als , , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. gefeliciteerd!

  2. mooie bekroning voor een schitterend gedicht

  3. Bedankt voor je reactie. Ik had geen idee dat er überhaupr mensen meelazen.

    Ik heb het gedicht gelezen. Wow, je hebt talent! En gefeliciteerd, of course!

  4. Zal je van op kijken hoeveel mensen er mee lezen.

  5. ‘k Kom je even feliciteren Wouter!
    groetjes..

  6. Wauw, proficiat! 🙂
    x

  7. In België zegt men: “goe bezig”!

  8. Ha Wouter, ik moest je gedicht weer even zoeken op je blog, om het na te lezen. Gefeliciteerd hoor, heel terecht 🙂
    Het doet me denken aan de transformatie van mijn eigen vader. Warm.
    Fijn weekend!
    Nicole

Geef een reactie

