Zichtbaar alleen te koop

Selexyz Randwyck

In de Selexyz boekhandel in Randwyck (Maastricht) is ´Zichtbaar alleen´ nu ook te koop.
Maar natuurlijk kun je ´Zichtbaar alleen´ ook bij mij kopen.
Mail me je naam en adres en ik neem contact met je op.
Deze maand is ´Zichtbaar alleen´ tijdelijk te koop voor de speciale prijs van 17,50!
Dus reageer nu en pak die korting.

Zichtbaar alleen

Geplaatst op 30 augustus 2008, in Verkoop bundels, Zichtbaar alleen en getagd als , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Dag Wouter,

    Hartelijk dank voor jouw reacties!
    Dat is altijd leuk om te horen.

    Gaaf dat jij een bundel hebt uitgebracht.
    Via een uitgever?

    Groeten,

    Marijke

  2. Hallo Marijke,
    Zichtbaar alleen is uitgegeven door Uitegevrij de Brouwerij in Maassluis.

  3. Wat voor soort boek is het?

  4. Heb je het in eigen beheer uitgegeven?

  5. o sorry ik lees het nu..hahahahah

  6. Beste Wouter,

    Bedankt voor je bezoek aan mijn weblog. Heb jij iets van doen met Kunstgalerie van Heiningen in Den Haag?
    Ik kom zeker nog eens terug lezen en verder succes met je bundel “Zichtbaar alleen”.

    groeten,

    jeer

  7. Wouter,

    Sorry, maar ik heb nog even gekeken naar kunstzaal van Heijningen, maar zie dat het anders geschreven wordt.
    Ik ben er een paar keer geweest, wist wel de naam, maar heb niet echt op de schrijfwijze gelet.

    groet,

    jeer

  8. Wauw, Heb je het zelf geschreven? De foto van die vlieg is van mij, het gedicht kwam uit een boek voor mijn studie=D

Geef een reactie

