Favoriete web-logs

En dit zijn de genomineerden…

Als actieve blogger kom je op de meest vreemde , leuke, interessante en ontroerende blogs terecht. In de afgelopen maanden ben ik regelmatig op sommige terug geweest om bij te lezen.
Ik wilde mijn voorkeuren maar eens met jullie delen omdat ze zeer de moeite waard zijn.

http://www.aljaspaan.web-log.nl/

http://nicolephilomena.web-log.nl/

http://www.elisevandersteen.web-log.nl/

Denk je nu dat ik iets heb gemist omdat ik jouw weblog niet heb genoemd en wil je daar verandering in brengen?  Reageer  op mijn berichten en ik bezoek je web-log en wie weet…

.

blogs

Geplaatst op 29 augustus 2008, in Favoriete dichters, websites over poëzie en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Hoi!Ik ben inderdaad terug van vakantie. Het was heerlijk!’k Hoop dat jullie ook genoten hebben in Frankrijk. En wat een verrassing om nu op jouw log te lezen dat je reclame maakt voor het mijne!Ik voel me vereerd!

  2. ik ben vereerd met mijn nominatie :-))) als ik meer tijd heb, ga ik ook eens bij de anderen kijken.

  3. Nicolephilomena vind ik ook heel mooi/leuk 🙂 Ik zal binnenkort ook eens bij de andere twee gaan kijken.

Geef een reactie

