Artikel over schrijfwedstrijd LAZ

Krantenartikel 6 juni 2008

Zoals ik al eerder op mijn web-log schreef heb ik de eerste prijs in de schrijfwedstrijd (poëzie) van de Literaire Activiteiten Zwolle gewonnen. Het krantenartikel dat verscheen in de Weekkrant De Peperbus van 6 juni is helaas niet meer te lezen.

laz

 

 

 

 

 

Geplaatst op 25 augustus 2008, in Poëziewedstrijden en getagd als , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk.
    Lekker doorgaan zo, ik blijf je volgen via dit medium.

    groetjes Petra

  2. Dat zal ik zeker doen, bedankt!

  3. wouter… dit is weer een prachtig gedicht. eentje om letterlijk bij stil te staan. geen wonder dat je gewonnen hebt! geniet je leven, hier en nu 🙂

  4. Gefeliciteerd, hartstikke leuk. En nu weet ik ook hoe je eruitziet. Net zulke stekeltjes als mijn zoon hihihi. En wat een schitterend gedicht, niet net als mijn zoon hoor ;-))

  5. Goed gedicht, met rust en een mooie lijn!
    Proficiat Wouter, alsnog;-))

Geef een reactie

