Winnaar prijsvraag bekend!

En de winnaar is…

Allereerst wil ik iedereen die mee heeft gedaan aan mijn prijsvraag hartelijk danken voor de moeite die jullie hebben genomen om op één of meerdere gedichten van mij te reageren. Dat is mijn beloning. Ik heb dit als heel leuk en ook soms wel verrassend ervaren (om de keuze van gedichten).
Uit de 15 inzenders van een reactie heb ik uit een hoge hoed 1 naam laten trekken en dit is geworden:

Erna

Ik zal met haar zo spoedig mogelijk contact opnemen voor de adres gegevens en een eventuele opdracht.
Voor iedereen die dit keer niet heeft gewonnen kan ik alleen maar zeggen bedankt voor deelname en het boek ‘Zichtbaar alleen’ is bij mij ook te koop, voor jullie voor een speciale prijs (inclusief handtekening en opdracht). Geïnteresseerden kunnen me een mailtje sturen.

.

and-the-winner-is-1

Geplaatst op 1 augustus 2008, in Nieuws, Zichtbaar alleen en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. een piepklein beetje van jouw ondernemerstalent zou al welkom zijn :)))

    wouter, wat houdt een opdracht in? pas kreeg ik een boek, heel officieel, ook met opdracht. dat iemand iets persoonlijks schrijft in een boek dat hij weggeeft, dat kende ik wel, maar waar komt de term ‘opdracht’ vandaan? ik dacht n.l. dat ik iets moest doen, maar hij had er alleen iets moois in geschreven… pffff…. ik opgelucht 😉

    groetjes,
    nicole

  2. Nicole, ik gok dat ‘opdracht’ meer te maken heeft met ‘opdragen aan’ dan met een letterlijke taak of bevel.

  3. Nicole, ik denk dat Cecile het bij het juiste einde heeft.
    Het is inderdaad geen opdracht in de zin van een taak maar als in opgedragen aan en dat persoonlijk gemaakt.
    Wouter

  4. ik ben zeer verguld met mijn prijs!
    en prijs het lot
    of de gelukkige hand van je collega

    groet,

    Erna

Geef een reactie

