Even weg…

Beste lezers van mijn web-log,

ook ik ga wel eens even weg, op vakantie bijvoorbeeld. En aangezien ik niet kan beloven dat ik vanaf mijn vakantie adres aanvullingen kan plaatsen blijven jullie de komende 2, 3 weken verschoten van nieuwe berichten. Maar na 23 augustus ben ik weer terug.

.

out-of-office

Geplaatst op 1 augustus 2008, in Geen categorie, Nieuws en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Geniet ervan! Ik ga zelf ook binnenkort weg, achtereenvolgens naar Friesland en Spanje.
    Nog bedankt voor je reactie! 🙂

  2. je bent vast al weg, maar alsnog fijne vakantie!
    groetjes,
    nicole

  3. Comando Ecologique La Moulin de Liort

    Laten jullie Herman met rust!
    Fijne Wakantie verder.

Geef een reactie

