Strellus Poeziëwedstrijd

Bundel

Ik ben terug uit de VS en ik moet zeggen dat het een bijzondere reis was. In de tussentijd heb ik van uitgeverij De Vleermuis een bericht ontvangen dat ik tot de prijswinnaars behoor van de Strellus poeziewedstrijd 2008.
Dat betekent dat ik in ieder geval met een gedicht in de bundel van deze wedstrijd kom. De hoofdprijs winnaar wordt de komende maanden bekend gemaakt. De bundel verschijnt in het najaar van 2008. Ik hou jullie op de hoogte.

Het derde oog

 

Geplaatst op 17 mei 2008, in Publicaties en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Wouter, wat een goed nieuws! Ik ken Strellus niet maar desalniettemin is het natuurlijk altijd leuk om met je naam en gedicht in een bundel te komen. Welke gaat het worden?
    gefeliciteerd!

  2. Hoi nikki,
    ja dat was meteen goed nieuws bij thuiskomst. Ik moet alleen even nakijken welke ik heb opgestuurd, het is alweer even geleden. De wedstrijd is een jaarlijkse van uitgeverij de Vleernmuis, zij geven ook de bundel uit.

  3. Arthur Coolen

    http://www.epibreren.com/opgepast/schrijfwedstrijden.html

    ga naar beneden naar:

    POËZIEZWENDEL IN DE BENELUX

  4. Leuk om te lezen! Je blijft lekker bezig zo!

Geef een reactie

