Ik draag je bij me

In die 30 minuten tussen thuis en werk gaat het denken door..

Ik draag je bij me

Elke keer als ik je vind
met mijn ogen
als je geur mijn
hersenen bereikt
als het geluid van je lach
mij wakker schudt

ben jij altijd al daar,
waar mijn bloed sneller stroomt
mijn hart sneller slaat
mijn longen zich vullen

Wanneer ik de elegantie
van je bewegingen zie
je lippen gekruld van plezier
je schokkende schouders
je fluisterende ogen
de stroom van je lichaam

ben jij altijd al daar
waar mijn bloed sneller stroomt
waar mijn hart sneller slaat
waar mijn longen zich vullen

Als blikken elkaar kruisen
emoties verkleven
groeit mijn liefde
groeit
en groeit..

Geplaatst op 17 april 2008, in Gedichten en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Mooie inspirerende weblog heb je! Fijn weekend!

  2. Hoi 😉
    echt mooi, diepzinnig ook 😉
    bewonderd…
    Xx Jessica
    bedankt voor je reactie:), ik schrijf vaak in het engels… mooie taal en zo is het niet altijd even letterlijk.

  3. *het geluid van je lach
    mij wakker schudt *

    Prachtige zin, het hele gedicht geeft een pracht beeld van wat liefde kan doen/geven.

    Dank je voor jow reactie op mijn zeemeermens

    groetjes Petra

  4. Dank je, zo was het ook bedoeld. Altijd goed te lezen dat het ook zo over komt.
    groet, Wouter

Geef een reactie

